Welkom op mijn netvlies.

Translate

donderdag 27 oktober 2011

De reis.

Is het ver?

Zolang jou weg---- jou tot daar zal brengen.

Hoe kom ik daar?

De vraag is niet hoe je er komt?
Maar dat je er komt, en altijd al daar bent geweest.

Wat heb ik dan nodig?

Alles zit al in jou wat je nodig hebt,maar vergeten bent dat jij het bij je, in jou draagt

En als ik verdwaal?

Dan heb je alleen de andere weg gekozen.

Ja maar?

Dan neem je de goede weg ,weg waar jij (verkeerd) bent ingeslagen.

Moet ik alleen dan gaan?

Je bent nooit alleen, onderweg zul je veel mede reizigers ontmoeten.

Die ik ken?

Zou kunnen van eerdere reizen.

En als ik ze niet ken,wat dan?

Dat maakt niet uit, de reis die je dan samen verder maakt,is dan datgene wat jullie bind.

Is het een mooie reis?

Ieder maakt zijn reis door zijn eigen beleving wat voor de èèn een mooi uitzicht is,kan een andere reiziger niet bekoren, omdat hij of zij een mooie vogel ziet bv.

Waar ga ik heen dan?

Naar huis.

Daar kom ik net vandaan,,,
ja precies!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten